Раздел / Sectional title |
[RUS]
Современные методы исследования рынков[ENG]
Up-to-date techniques of the market research |
Страницы / Pages | 13-19 |
---|---|
Тип / Type | [RAR] – Научная статья |
Коды / Numbers | [УДК] 339.133.017 |
Заглавие / Title |
[RUS]
Тенденции и перспективы развития рынка натуральных кондитерских изделий России[ENG]
Trends and future outlook of the market of natural confectionery in Russia |
Авторы / Authors |
[RUS]
Пьянков
|
Аннотация / Abstract |
[RUS]
Осуществлён анализ рынка натуральных кондитерских изделий России. Рассмотрены понятия полезных сладостей и их классификация, выявлены проблемы рынка натуральных кондитерских изделий и проанализирована целевая аудитория. Работа включает обзор производителей и продавцов полезных сладостей и их характеристики.
[ENG]
The article analyzes the natural confectionery market in Russia. Considered the concept of useful sweets and its classification, identified market problems of natural confectionery and analyzed the target audience. Ideas of a healthy lifestyle are becoming more popular and introduce a fashion of useful and functional products in the various segments of the food market. However, it is not easy to combine the benefits and taste of sweet treats in practice. At present, the popularity of useful products seems to be a real possibility of humanity recovery. The number of people who take care of their health, weight and appearance is growing every year. Healthy lifestyle and good nutrition are actively promoted in the media. Most consumers are already familiar with useful sweets. But for the time being these products are more relevant as goods of an impulse demand as steady sales are not observed yet. Despite the fact that ideas of useful sweets became popular in Russia not so long ago, many companies are already actively involved in the production of these products.
|
Текст / Text |
[RUS]
Введение В России в последнее время наблюдается увеличение...
|
Ключевые слова / Keywords |
[RUS]
Рынок натуральных кондитерских изделий
товары импульсного спроса менталитет потребителя нестабильность продаж высокая цена интернет-магазины [ENG]
Market natural confectionery
products of impulse demand mentality of the consumer sales volatility high price online shopping |
Ссылки / References |
[RUS]
[ENG]
|
Файлы / Files | 2-pjankov-yakimova.pdf |
Выходные данные журнала «Экономика: вчера, сегодня, завтра», в котором размещена статья / Publisher's imprint of the journal "Economics: Yesterday, Today and Tomorrow", which includes the article ►
© 2010-2024 Издательство «АНАЛИТИКА РОДИС»
Копирование материалов раздела «Архив» в сети Интернет запрещено